2010. március 14., vasárnap

Kadarkás szeles vasárnap


Vasárnap délután ráhangoltam magam a St. Andrea pincészet A Kutyafáját 2007-es vörös tételére, de pechemre egy darabot sem találtam, bár nem csináltam érte körutazást, és mivel vörösborra voltam ráhangolva a szekszárdi Szent Gaál pincészet Kadarkájával vígasztalódtam. A nóta is úgy van: Csak egy liter Kadarka kell, hogy az ember ne törődjön semmivel...
A Tv Paprikán láttam a minap egy kis egyszerű süti receptet, gyorsan hozzápárosítottam a kadarkámhoz.

Huszárcsókot sütöttem mandulával, és a tetejére nagymamám jópár éve főzött szilvalekvárját kentem...mmmm. Jól passzolt a borhoz, mert a süti nem volt túl édes. A bort kellemes fűszeres, meggyes íz és illat jellemezte. Életem első Kadarkáját a Wekler pincészettől kóstoltam, nagyon megtetszett, a Pinot Noir-hoz hasonló jegyekkel bír. Én meg egyszerűen bírom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése