2009. november 1., vasárnap

Rozé és siller


Ma én is kiváncsiskodtam egy kicsit a pincében. A fő hangsúly a rozén és a silleren volt, mind a kettő pezseg még egy picit, szerintem még pár nap, és megáll. Mindkettőben érzek egy leheletnyi maradék cukrot, de az még változhata pezsgés hatására. Még zavaros bort ugyebár nem nagy élvezet kóstolgatni, de még így sem rossz. Rendesen gyümölcsös mind a kettő, a merlot rozénak meg már most olyan illata van, mint amikor málnalekvárt főznek a konyhán :)
Azt mondják rozébort készíteni művészet. Szerintem ez magára az egész borkészítésre is igaz.
Szombaton megnéztem az ezerfürtűt, egész jól bírja. Egy-két helyen elkezdett rátelepedni a botrytisz, ami nem is baj, mert az ezerfürtű a hárslevelű és piros tramini kettőse, úgyhogy jól bírja a hideget is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése